duminică, 27 mai 2012

Lady's Nail polish: Brooklin swatches *picture heavy*

De cateva zile au aparut la Lady's lacuri de unghii noi, intr-o multime de culori atractive. Le gasiti pe site la pretul de 6.99 lei si aveti de ales atat intre nuante mate, stralucitoare, sidefate cat si neon. Cum evident imi era imposibil sa nu-mi doresc sa le incerc am testat astazi pentru voi trei nuante mate si anume  24, 27 si 28.

Voi incepe cu nuanta 24, un nude dragalas, pe care il  port de 2 zile si chiar imi place foarte mult. Se aplica uniform din 2 straturi si se usuca repede. Din cate am observat rezista binisor . Pozele sunt facute in lumina naturala cat si direct in razele soarelui (ultima poza) ca sa va faceti o idee clara cum arata.



Mai departe avem nuanta 28 , un rosu sangeriu intens. Se aplica la fel de usor ca prima nuanta si se usuca  repejor. Nu stiu cat rezista pentru ca nu am purtat-o pe unghii sa-mi fac o parere. Va las mai bine cu imagini.



Si am ajuns la ultima nuanta, 27,o culoare pe care sincer nu stiu cum sa o descriu ca sa-i fac dreptate, preferata mea de altfel. Spre deosebire de celelalte 2 are o cosistenta mai densa, e opaca din primul strat, dar e nevoie totusi de 2 pentru uniformizare (scuzati aplicarea mea cu "picioarele" - imi pierdusem rabdarea dupa restul swatch-urilor ). Si aceasta se usuca destul de repede .




Cam astea au fost alegerile mele pentru astazi. Daca va hotarati sa incercati aceste oje mi-ar placea sa vad si alegerile voastre. Eu le-am achizitionat pe astea pentru ca in ultima vreme am neglijat sa-mi cumpar nuante din acestea mai clasice - am optat pentru oje mai nebunesti, de vara.


Sper ca v-au placut. Astept parerile si impresiile voastre!

9 comentarii :

  1. superbe nuante..cum pot face comanda?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa iti faci un cont aici http://ladys.ro/create_account.php?din=header.
      Comanda minima e doar 10 lei. Mai multe detalii gasesti pe site.

      Ștergere
    2. Superb articolul! M-am abonat! Pentru concursuri interesante va invit pe pagina mea de FB https://www.facebook.com/pages/Lady-Delisha/258706420861832?ref=tn_tnmn si pe blog: http://jobdlog.blogspot.ro/

      Ștergere
  2. imi place , interesante si frumoase toate culorile

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca am gasit cateva comentarii despre aceste produse pe care am de gand sa mi le achizitionez.te invit pe blogul meu si poate ne urmarim reciproc.http://pictura-pe-unghii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce unghii frumoase ai si ce articol frumos ai facut ! Si eu cunosc ojele Brooklin si sunt intr-adevar de calitate, rezistente si fiecare culoare are farmecul ei. Pe blogul meu tocmai este in desfasurare in GA si unul dintre premii este nuanta 15. Sper ca nu te superi daca pun aici linkul http://cosmetice-afaceri-online.blogspot.ro/2012/09/giveaway-1-year-anniversary-blog.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase oje! Si unghiutele tale sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  6. In these days of austerity along with relative anxiousness about having debt, many people balk up against the idea of using a credit card
    to make acquisition of merchandise as well as pay for any gift
    giving occasion, preferring, instead only to rely on the actual tried in addition
    to trusted approach to making payment - raw cash. However, t the cash
    there to make the purchase in whole, then, paradoxically, that's the best time for you to use the cards for several motives.

    Stop by my web-site - facebook sex

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...