duminică, 17 iunie 2012

Colectia mea de oje Lady's - ca de sfarsit de saptamana

  Saptamana asta a fost una plina pentru mine: am umblat, am avut de facut o multime de fotografii si nu in ultimul rand am scris pe blog. Vineri am avut parte de o mare bucurie - au ajuns produsele Ivatherm, pe care am inceput deja sa le testez, atat eu cat si partenera mea de campanie si de care suntem foarte incantate. Este pentru prima oara cand folosesc o apa termala dar va spun sincer ca nu stiu cum am reusit sa supravietuiesc fara ea pana acum, mai ales vara...De asemenea am avut bucuria sa descopar ca se gasesc produse Essence la mine in oras :D. Mi-am cumparat deocamdata doar trei oje, dar sincer nici nu stiam ce sa aleg, le-as fi luat pe toate.

 Dar sa trecem la postarea propriu-zisa de astazi. M-am hotarat sa va arat o parte din colectia mea de oje, si anume cele de la Lady's. Pana sa le pun acum pe toate la un loc nu aveam idee ca sunt atat de multe. Mi-e si frica sa ma apuc de numarat toate ojele pe care le am - a cam venit momentul sa gasesc o noua modalitate de a le stoca, insa deocamdata sunt in cautare de idei. Cam astea sunt ojele mele Lady's - 13 la numar.
 

  De cand m-am inscris la Lady's mi-am tot cumparat diferite produse si bineinteles ca nu puteau sa lipseasca lacurile de unghii, care imi plac foarte mult. Va recomand si voua sa le incercati. E foarte simplu sa comandati, nu e nevoie decat sa va faceti un cont aici . Este simplu, comanda minima este doar 10 lei iar comenzile de peste 50 de lei beneficiaza de transport gratuit. Bineinteles ca va bucurati si de anumite reduceri.

            In ordine: Lac de unghii  Isabelle Dupont in nuantele: 2R110 Rust; 2R114 Lavender si 1N29 Sangria


O parte dintre ele le-ati mai vazut deja si in alte postari, cum e cazul celor de mai jos, pe care puteti sa le vedeti mai detaliat, si cu swatch-uri, aici .


                                   NP408 Light Pink,   NP435 Purple,   NP420 Raspberry,   NP438 Denim


                                                          269 Gold;   235 Cerise;    248 Metallic Gold


   Voi ati incercat ojele Lady's? Care va face cu ochiul?

4 comentarii :

  1. Pana acum am folosit de la Lady's doar setul de manichiura frantuzeasca Isabelle Dupont FM52, maine sau marti primesc 3 nuante noi de lac de unghii [isabelle dupont, brooklin si chaterine arley], abia astept sa le testez hehe

    RăspundețiȘtergere
  2. e ora 3 dimineata si eu inca tot citesc blogul tau,esti minunata si talentata si pe deasupra si rac ca mine!keep up the good work!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uh, multumesc mult! I hope i'll keep it up! :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...