luni, 11 iunie 2012

Despre eyelinerul gel : cel mai bun / cel mai prost produs incercat

  Inca din vremea liceului am avut o pasiune pentru ochii bine conturati, iar creionul dermatograf negru nu lipsea niciodata din trusa mea de machiaj. In mod sigur mai am si acum un creion Ada prin sertarul de make-up si inca il consider un produs bun, desi ce-i drept nu prea m-am mai atins de el. Cu trecerea timpului preferintele mele s-au mai schimbat si am renuntat treptat la obsesia pentru conturul negru, in favoarea unor machiaje mai naturale, mai luminoase. Totusi, de fiecare data cand simt nevoia sa dau mai multa intensitate unui machiaj recurg la aplicarea unui eyeliner. Cu tusurile lichide nu m-am inteles niciodata prea bine dar in schimb imi plac foarte mult eyelinerele sub forma de gel, pentru ca mi se par mult mai usor de aplicat atat timp cat ai o pensula buna pentru asta.
  Dar sa trec la produsele despre care mi-am propus sa va vorbesc astazi : Maybelline eyestudio Lasting Drama gel liner 01 Black si Avon Supershock - Shimmering Sapphire. Despre primul mai mult cuvinte de lauda, despre celalalt mai putin :))) Le voi prezenta separat iar la final raman concluziile.


                                                       Maybelline Eyestudio Lasting Drama gel liner - 01 Black

Trebuie sa mentionez ca am cumparat acest produs strict la recomandarea cuiva. Asta, plus multitudinea de review-uri pozitive citite m-au convins ca nu voi regreta achizitionarea acestui produs. Si asa a si fost. Imi place in primul rand designul borcanasului de sticla, cu acel aspect opac si capacul argintiu - foarte practic si rezistent. Produsul vine impreuna si cu o pensula - de care n-am fost eu prea incantata pana am ajuns sa o testez dar pot sa spun ca isi face treaba binisor - eu reusesc sa trasez o linie destul de subtire cu ea desi la inceput nu am crezut asta.


  Produsul e un negru intens, poate nu la fel ca mult laudatul MAC Blacktrack dar oricum suficient. Se aplica usor, uniform dintr-o singura miscare. Odata aplicat rezista, chiar si pe pleoapele mele unde orice machiaj tinde sa se adune. Culoarea isi pastreaza intensitatea toata ziua.
 Am produsul de cateva luni si e aproape la fel ca la prima utilizare. Nu s-a uscat deloc desi am citit la alte persoane ca au experimentat aceasta problema. In cazul meu nu a fost asa, s-a comportat foarte bine, de o mie de ori mai bine decat gelul de la Elf care mi se pare inutilizabil dupa cateva luni, complet uscat.
Verdict final: imi place, place, place!



 Avon Supershock  - Shimmering Sapphire

Mi-a placut foarte mult culoarea acestul eyeliner si tocmai asta a fost impulsul care m-a facut sa-l cumpar. Dezastrul vine de abia de aici incolo. Stim cu toate ca eyelinerul gel Supershock sub forma de creion este extraordinar  - asadar m-am gandit ca la fel vor sta lucrurile si cu acesta. Mare greseala. Dincolo de faptul ca borcanasul este chiar dragut, din sticla, iar culoarea care ne intampina cand il desfacem e absolut divina -nu-i mai gasesc nicio calitate. Mi se pare uscat, greu de aplicat si foarte foarte slab pigmentat. E nevoie sa insistam de vreo 10 ori pana sa obtinem culoarea intensa si frumoasa din recipient. Nu mi se pare ca se aplica uniform si nici rezistenta nu e dintre cele mai bune. Ar putea fi totusi folosit ca un fard crema, o baza la un smokey eye, sau orice alte idei va mai vin - totusi e o culoare foarte frumoasa.





 Pentru un verdict final am atasat o fotografie cu
swatch-uri. Asa va puteti face o idee mult mai clara despre aplicarea si pigmentatia acestor eyelinere. Pentru mine acest albastru este o mare dezamagire, pentru ca imi place foarte mult culoarea si mi-as fi dorit sa imi fie mult mai usor sa o obtin si pe ochi. Swatch-ul mai intens a rezultat in urma unor insistente majore :))) si nu stiu cine are mereu rabdare sa piarda vremea cu un astfel de produs cand se pot gasi oricand variante. Sincer nu vi-l recomand in schimb va spun ca cel de la Maybelline este absolut minunat, eu ma inteleg foarte bine cu el si isi merita din plin banii.

                             
                         Cam asta a fost tot pentru azi. V-am pupat.

4 comentarii :

  1. Nuanta de la cel de la AVON e superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si mie imi place mult, daca si aplicata ar fi la fel de intensa ar fi ceva :(

      Ștergere
  2. N-am folosit niciodata acest tip de eyeliner.
    Eu folosesc lichid de la Sephora si sunt foarte multumita pana acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de preferinte, daca esti curioasa poti sa incerci, mie una imi place foarte mult. Pe cel lichid de la Sephora nu l-am incercat inca,poate pe viitor :P

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...