joi, 2 august 2012

Impala Top Wear - luciu de sigiliu pentru manichiura de la Lady's

 Hello, hello!

Postarea de astazi este dedicata top coat-ului pe care l-am folosit in ultima perioada, si anume Impala Top Wear de la Lady's. Pentru mine top coat-ul este esential si va garantez ca un top coat bun, prelungeste considerabil durata unei manichiuri.  
Am ales acest produs pentru ca ma impac chiar bine cu produsele Lady's, in special cele dedicate unghiilor, pe care dealtfel le-am si testat mai mult. Aceasta gama este relativ noua pe site si include si alte tratamente foarte tentante pentru unghii precum Vitamin BoosterNail Growth SpaCalcium Gel sau Active Nail Hardener , oricare din ele la pretul de 9.99 lei. 


Produsul vine intr-o sticluta dragalasa de 12 ml si pot sa spun ca sunt foarte multumita de el. Se aplica usor, avand o consistenta aproape lichida, si se usuca destul de repede, desi nu promite uscare rapida sau altceva de genul. Imi place ca ofera un luciu foarte frumos si pentru asta am ales sa va fac o exemplificare in pozele urmatoare. Am folosit aceeasi oja roz neon din postarea precedenta pentru ca am observat ca dupa ce se usuca tinde sa capete un aspect usor mat, asadar era exemplul perfect. Dupa cum puteti observa diferenta este enorma.

Inainte/Dupa

Un alt lucru pe care l-am remarcat la acest top coat este faptul ca prelungeste foarte mult viata acestei oje, care in mod normal intr-o zi mi-ar fi sarit garantat de pe unghii. Odata ce s-a uscat ramane cu indarjire pe unghie. O port de trei zile si arata inca impecabil. E drept ca acel luciu nu ramane la fel ca la aplicare, intre timp isi mai pierde din intensitate, dar eu zic ca produsul isi merita banii si il voi recumpara cu siguranta.
Cam atat am avut de zis despre acest produs, in caz ca v-am facut curioase, va invit si pe voi sa-l incercati, si sper sa va placa si voua pe atat de mult pe cat imi place si mie.

Va las in continuare cu alte poze cu oja roz. In caz ca sunteti curioase am dat pe ea fix 3 lei :)), e de la Divia, e produsa in China, e in nuanta 117 si miroase infiorator de urat :))) Nu v-o recomand decat daca va place culoarea :)) Desi imi place aspectul ei natural, asa usor mat, va spun sincer ca nu rezista deloc pe unghii.


                                 Diferentele dintre poze sunt date de lumina, mai calda sau mai rece.





 Si mai mult roz .... :)))


 Cam asta a fost tot pentru astazi, v-am pupat! :*

19 comentarii :

  1. Am primit doua oje Divia si intr-adevar put :)) Culorile sunt dementiale iar consistenta lor gel like imi place la nebunie :D Fara top coat nu arata atat de bine :/ Daca spui ca top coat-ul are o consistenta lichida atunci nu e ce caut eu :( Damn it, am nevoie de ceva care sa acopere perfect sclipiciul fara ca acesta sa se mai simta pe unghie :D In schimb imi place luciu pe care-l da unghiei , sunt si eu interesata de cateva produse de la Lady's pe care vreau sa pun mana :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sigur nu ar face fata. Si eu caut un produs asemanator, dar inca nu am descoperit nimic. :(

      Ștergere
  2. culoarea imi place foarte mult,rozul e preferatul meu.luciu e superb,este esential intr-o manichiura.pupp

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar merge luciul de sigiliu singur pe unghie?Sau stii tu alt lac transparent care sa aiba luciu ?Fiindca la scoala nu pot purta oja dar macar luciu sa aiba ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta merge, da un luciu frumos unghiei si o protejeaza in acelasi timp.

      Ștergere
  4. Excelent. Este o diferenta majora. M-ai facut sa mai adaug un produs pe wishlist ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Are un luciu superb. Eu folosesc top coatul Konad, dar incepe sa mi se termine si cred ca voi lua in considerare acest produs, ca imi place foarte mult cum arata pe unghiia ta. Inca nu am comandat nici un produs de la LAdy's, dar am citit o gramada de review-uri pozitive.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,unele produse sunt chiar foarte bune, iar preturile destul de mici.

      Ștergere
  6. Arata absolut superb!:X Ador pozele tale!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow these naildesign is really gorgeous! I really love the colour and it is perfect for summer!! Such an eyecatcher! Thumbs up!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte frumoase unghiile tale, iar top coatul face toata diferenta. Si eu am experiente foarte placute cu produsele IMPALA de la Lady's.

    RăspundețiȘtergere
  9. Uau, diferenta chiar se vede! Tu bagi fetele la cheltuiala :))

    RăspundețiȘtergere
  10. gata, stiu, la tine am vazut review acestui produs:)), azi l-am incercat si eu:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...