luni, 26 noiembrie 2012

NYX Powder Blush Angel - Review & Swatches

Ca sa mai luam o pauza de la unghiute astazi vin cu o postare diferita, de data asta un review, ca tot nu mai facusem unul de mult. Produsul in cauza este un blush pe care mi l-au trimis spre testare cei de la MakeupShop si pe care l-am indragit din momentul in care am pus mainile pe el :) Este vorba despre blushul NYX in nuanta Angel si nu regret nicio clipa ca am ales aceasta nuanta. Daca sunteti curioase de ce va invit  sa cititi mai departe aceasta postare :D


In primul rand trebuie sa mentionez ca acest blush are o culoare aproape imposibil de descris si de surprins cu exactitate in poze. Nu-i nici peachy, nu-i nici roz, nu-i nici sidefat dar parca nici perfect mat nu e. Mda, deci v-am bagat in ceata complet :)) Eu il gasesc ingredientul perfect pentru un look natural, fresh si sanatos de zi. Din punctul meu de vedere e ideal pentru un ten deschis pana la mediu, nu stiu daca s-ar vedea cine stie ce pe un ten mai inchis. In ceea ce ma priveste cautam de mult ceva asemanator. Eu am tenul foarte deschis si obrajii mei se inrosesc de obicei de la natura asa ca nu prea folosesc blush. Acesta imi place ca e subtil si arata cat se poate de natural. 



Dupa cum puteti observa ambalajul este dintr-un plastic negru, cu capac transparent pentru a putea identifica cu usurinta culoarea. Nimic iesit din comun aici, simplu si usor de depozitat. Ma enerveaza faptul ca ma cam chinui sa-l deschid, trebuie sa-mi dezvolt indemnarea asta :))
In ceea ce priveste produsul, imi place ca este fin, nu mi se pare prafos iar pigmentatia este una medie - mie una imi place asa decat sa risc sa aplic mai mult. Se uniformizeaza usor pe ten si are un aspect usor satinat extrem de placut. Rezista bine pe ten, a rezistat cateva ore bune iar eu am un ten demn de filme de groaza, nu va lasati pacalite de pozele cat de cat decente de mai jos :)) Priviti-l mai jos in toata speldoarea lui :D Va avertizez ca oricat m-am straduit parca nu a iesit exact conform realitatii.



Si pentru ca review-ul n-ar fi fost complet daca nu vi l-as fi aratat si in actiune, iata-ma :)) Va rog fiti blande ca n-am nicio treaba cu machiajul, e o pasiune ce mi-am dezvoltat-o mai mult in ultimii 2 ani datorita dragei mele prietene Andreea care merita o bataita pe cinste fiindca si-a abandonat blogul.


Ce parere aveti, va place blush-ul? Ce alte produse de la Nyx imi mai recomandati? Cu nebunia Black Friday observ ca momentan lipseste de pe stoc dar sunt sigura ca cei de la MakeupShop il vor actualiza cat de curand. Il gasiti la pretul intreg de 28 de lei si eu zic ca merita din plin banutii.

Kisses!

31 de comentarii :

  1. Imi place culoarea si ti se potriveste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Josephine, esti tare draguta! Si blush-ul te prinde de minune, iti da un aer proaspat! E foarte dragut machiajul per total, iti sta bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos iti sta! Si machiajul ochilor imi place, si culoarea de pe buze... totul, de fapt :) You look pretty! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Are nuanta pe care o prefer eu, fersh natural. Arata foarte bine si iti sta foarte bine. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah..sunt atatea produse Nyx pe care trebuie sa le incerci neaparat :D Preferatele mele sunt creioanele de ochi (nu cele jumbo). Au niste culori minunate si sunt atat de moi... )
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragalasa esti! Ti se potriveste foarte bine nuanta blush-ului. Eu sunt un pic mai icterica din fire, ma impac mai bine cu cele mai peachy :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarta frumoasa nuanta si te prinde de minune. Kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce nuanta superba!Iti sta foarte bine, si ma bucur sa te vad :)
    Sa stii ca ale lor glosuri megashine sunt foarte bune, si creioanele jumbo ca baza pentru fardul de pleoape :D

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place blush-ul, dar glossul e bestial! De care e?

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult, ma bucur ca iti place si tie! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Creeeed, am deja cateva produse pe lista...Hm, creioanele nu le stiu, o sa investighez :))) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult!! Si mie imi plac cele peachy cu conditia sa nu fie prea intense :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc mult, ma bucur ca iti place! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc mult! Creioanele jumbo sunt deja celebre :)) Un gloss imi doresc si eu de la ei, le-am tot vazut pe bloguri si arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  15. E blush-ul meu favorit :). Eu l-am cumparat cu ceva revista, si de cand il am aproape nu m-am atins de alt blush, cu toate ca intre timp mi-am luat si rose gold de la sleek, care zace saracul nefolosit :). Cel mai mult la blush-ul asta imi place faptul ca nu prea poti sa gresesti cu el, eu nu sunt experta in machiaj, insa angel e atat de natural incat oricum l-ai aplica, cu orice pensula, tot bine arata. Imi place cum te prinde machiajul, mi se pare natural, perfect pentru zi, nu stiu de ce zici ca nu te pricepi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc mult! Glossul e preferatul meu, mai are putin si isi da ultima suflare :)) E de la Santangelica si se gaseste in farmaciile din Italia, al meu e nuanta 03 Quartzo. Eu l-am primit cadou dar trebuie sa mai fac rost cumva de unul desi vad ca e putin cam scump, in jur de 15 euro.

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc mult! Ai dreptate cu blush-ul, presimt ca si eu voi abuza de el. In legatura cu machiajul...nu spun neaparat ca nu ma pricep dar sunt alte fete care o fac de o mie de ori mai bine, asa ca prefer sa le las lor activitatea asta :D Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. In rest blushul ti se potriveste de si te prinde foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc mult! Am cateva palete pe lista, in frunte cu Caviar & Bubbles :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Hi hi dar ce dragalasa esti:)Ma bucur ca acum pot sa pun si o fata la autoarea din spatele blogului asta drag mie.Fara exagerare mi se pare sa semanam:))Si la trasaturi si la faptul ca si tu ai obrajii care se inrosesc natural. Ce sa mai, surori din alta mama:))
    Blush-ul e tare dragut.Pare subtil si nici nu se vede roziu,ca mie mi se pare ca nu mi se potrivesc alea. Eu momentan il folosesc, mai rar ce-i drept, pe cel de la Sleek: Rose Gold. E mai pretentios ca are niste particule mai sidefate, dar il dau eu peste cap si reusesc sa il port si ziua fara sa para prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  21. E mai intens decat m-as fi asteptat din descrierea ta :)) Arata foarte pretty 'x

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce tare :)) Ma bucur mult ca iti place blush-ul. Rose Gold imi place si mie dar deocamdata mi-am promis solemn ca nu mai cumpar cosmetice....mda :D Cat ma tine nu stiu, dar sper sa ma pot controla pentru ca am alte prioritati.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma bucur ca iti place, e intens din cauza luminii din poze, voiam sa-l fac totusi sa iasa in evidenta :D Pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc mult, desi rareori ma consider a fi frumoasa :D Intotdeauna gasesc ceva de carcotit. Stiu, trebuie sa ne iubim asa cum suntem insa eu ca un rac ce sunt mai calc pe cai gresite :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. Same here ! Dar tu chiar esti frumoasa, astept ca data viitoare sa vad toata fata nu ne mai da cu portia :) Pup si eu !

    RăspundețiȘtergere
  26. E perfect pentru zi, de cand il am l-am folosit constant. Mi se pare nuanta ideala pentru un ten deschis.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...