miercuri, 3 aprilie 2013

Favoritele lunii: martie (2)

Hello, hello!
Am intrat deja in forta in luna aprilie si ca sa nu risc sa intarzii prea mult m-am hotarat sa fac repejor postarea cu favoritele lunii martie. Prea multe nu s-au schimbat in rutina mea fata de luna februarie dar au fost totusi cateva produse care m-au impresionat si pe care trebuie neaparat sa le mentionez. Va las cu poza de grup iar apoi urmeaza cateva cuvinte despre fiecare in parte.



Produsul care m-a salvat luna aceasta a fost gelul de dus cu flori de liliac de la Yves Rocher. Stiti si voi cat de urata a fost vremea iar el a fost oaza mea de primavara sub dus. Iubesc mirosul de liliac iar acesta are un parfum atat de apropiat de cel natural incat n-ai cum sa-i rezisti. 
Tot de la Yves Rocher am folosit rimelul Sexy Pulp si pot sa va zic ca l-am adorat de la prima utilizare. Presimt ca vom dezvolta o relatie de durata :))
Un alt produs nou in rutina mea este si demachiantul bifazic de la Balea. Sunt foarte multumita de el, acum inteleg si eu de ce il lauda toata lumea. Pret excelent, rezultate peste asteptari.
Am pus si eu mana in sfarsit pe primele mele produse MUA, iluminatorul Undress your skin si noua paleta Undress me too si desi ultima nu m-a dat pe spate iluminatorul imi place foarte mult si l-am folosit aproape zilnic de cand il am. 
Am inclus in poza de grup si niste bratarici, nu au nimic senzational dar mie imi plac foarte mult si planuiesc sa-mi iau cat mai multe culori ca sa le combin in toate modurile posibile :D
Paleta pe care am folosit-o cel mai des luna aceasta a fost cea de la Revecen. Am vorbit despre ea pe larg aici.



La capitolul unghiute acestea au fost clar preferatele mele in luna martie: oja Gabrini nr. 337 pe care am purtat-o aici, lacul cu sclipici Golden Rose Jolly Jewels nr. 122 folosita aici, O.P.I Liquid Sand Get your number si uleiul pentru cuticule Essence Studio Nails. 


Desi la inceput nu prea m-a prins trendul asta cu ojele texturate aceasta m-a facut sa-mi schimb vehement parerea! E superba, mirifica, geniala, am purtat-o deja de 2 ori ceea ce e caz izolat la pentru mine :)) Intre timp mi-am mai comandat una Pixie Dust de la Zoya si de abia astept sa ajunga.


Uleiul de cuticule mi-a placut si el foarte mult, inca imi place :)) si l-am folosit chiar des toata luna martie. Stiti si voi ce vant si frig a fost si cat de mult rau fac acestea doua cuticulelor dar acest ulei chiar m-a ajutat. E micut, usor de purtat in poseta si usor de aplicat oricand e necesar datorita aplicatorului cu buretel de tipul celor de la corectoare sau luciuri de buze. Costa in jur de 10 lei si il recomand cu drag. 


Cam astea au fost favoritele mele, voua ce va face cu ochiul sau ce ati incercat si va place?

35 de comentarii :

  1. si eu mi-am comandat gelul de dus de la Yves Rocher, dar cel cu liliac i l-am dat mamei( are o problema cu liliacul :) ) si eu mi-am pastrat gelurile cu trandafiri si citrice :D sunt minunate, intradevar

    RăspundețiȘtergere
  2. Uleiul pentru cuticule imi place si mie mult cu toate ca il am de 1 an. Uitasem de el si l-am redescoperit acum maximum o saptamana :D.
    Oja de la OPI este geniala. Si eu m-am uitat lung la ele <3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gelul acela de dus il folosesc si eu acum si intr-adevar e minunat!:)Sexy Pulp urmeaza sa il desfac si eu in zilele urmatoare si sa ma conving de toate laudele ce i se aduc. Si cerd ca ma duc sa iau uleiul acela de cuticule ca poate ma ajuta un pic sa mai repar dezastrul cuticulelor mele. Nu stiu de ce dar nebunia ojelor texturate pe mine nu ma prinde deloc deloc!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. cherry queen dee3 aprilie 2013 la 14:30

    oja de la OPI e absolut divina.. arata superb
    si mie imi place mirosul de liliac, si am avut apa de toaleta din acea gama de la YR
    iluminatorul de la MUA ma atrage si pe mine si la urmatoarea comanda sigur o sa il includ si pe el :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pff si tu ai iluminatorul? Am ramas pe dinafara rau de tot :)).
    Ma tenteaza si pe mine uleiul si cred ca o sa-l cumpar la urmatoarea tura de shopping (mai ales ca e asa mic si il pot pune in geanta).

    RăspundețiȘtergere
  6. Am ochit si eu uleiul pentru cuticule, dar nu l-am luat pentru ca nu citisem niciun review inainte si nu stiam cum e :)
    Acum chiar o sa il iau cand mai merg la cumparaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oja este to-die-for :X:X Arata superb! Si eu as vrea sa incerc rimelul Sexy Pulp de la YR pentru ca am vazut ca toata lumea il iubeste.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah cate bunatati ai acolo.
    Nici nu stiu ce sa aleg. Ba da!
    De cosmetice am tot povesit dar uite de bratarici, nu. Astazi aleg brataricile, le iubesc si le ador si o sa vin sa iti fur si ojele pentru ca nu ma pot abtine. :)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. imi face cu ochiul uleiul Essence :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Oja OPI arata fantastic :X o ador!

    RăspundețiȘtergere
  11. oja de la Gabrini o am si eu, tare imi face cu ochiul uleiul ala pt cuticule <3 si gelul ala de dus... ador lavanda :X

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu vreau macar o oja Opi liquid sand ,trebuia sa trec pe la Yves Rocher sa vad gelul de dus cu pricina oricum trebuie sa-mi cumpar sampon,tentant uleiul de cuticule de la Essence cred ca va fi next pe lista dupa ce-l termin pe actualul :))

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu am pe lista demachiantul bifazic de la Balea , ojele sunt superbe, eu luna aceasta am folosit multe combinatii de oje cu fulgisorii de la Essence si Sephora.

    RăspundețiȘtergere
  14. oja opi e dementiala, ohh Doamne :D

    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  15. Dintre toate produsele prezentate am incercat oja OPI Liquid Sand Get your number. Chiar acum o port pe unghii. Este minunata, nu ma mai satur privind-o!

    RăspundețiȘtergere
  16. Gabriela Streche3 aprilie 2013 la 22:28

    Offf O.P.I Liquid Sand .... vreau! Si mai vreau rimelul! Poate luna asta e cu noroc :D

    RăspundețiȘtergere
  17. dragonfly dragonfly4 aprilie 2013 la 09:15

    Vai de mine ce poze calitative ai ...

    RăspundețiȘtergere
  18. Azi a ajuns si a mea, eu mi-am ales-o pe cea neagra cu particule argintii, e geniala, parca-s mici diamante <3

    RăspundețiȘtergere
  19. Sper sa-ti placa si tie Sexy Pulp! Uleiul chiar merita luat mai ales pentru banutii astia. De ojele texturate nici eu nu eram cucerita asta pana le-am incercat :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma bucur ca iti place oja, cred ca e preferata mea pe anul asta, deocamdata :D Sper sa-ti placa iluminatorul daca ti-l iei! :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Daaa, iubesc oja :D Sper sa pui mana cat mai repede pe rimel :*

    RăspundețiȘtergere
  22. :)))) Ojele le pazesc bine sa stii :D :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Iti dau dreptate, it's like a dream!

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu zic ca merita uleiul pentru cuticule, mie una imi place :D

    RăspundețiȘtergere
  25. :D E si rezistenta, azi e a patra zi de cand o port si de abia a inceput sa se roada la varfuri :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Ai dreptate, nici eu nu ma mai pot satura de oja asta!

    RăspundețiȘtergere
  27. Iti tin pumnii sa pui mana cat mai curand pe ele :D

    RăspundețiȘtergere
  28. :D Fac si eu tot posibilul, ma bucur ca iti plac :*

    RăspundețiȘtergere
  29. :D MM.. nu cred ca ma bag, prefer sa le tin pentru mine :)))

    RăspundețiȘtergere
  30. Oja de la OPI arata fenomenal! Si cea de la Golden Rose.. Numele spune totul, ojele astea chiar sunt niste bijuterii <3!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ma bucur ca iti plac, chiar arata ca niste bijuterii :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...