luni, 15 aprilie 2013

Guest Post Monday (7)

Salutare!
Va vine sa credeti ca am ajuns la cea de-a 7 postare din aceasta serie? Astazi va prezint unghiutele Iuliei, o alta pasionata de manichiura ca si noi :D Pe Iulia o gasiti si pe blogul ei - The colorful world of Iulia, pe care va invit cu drag sa-l vizitati. Pentru astazi ea a pregatit o manichiura roz, vesela si inflorata, mie una mi se pare tare dragalasa si as purta-o cu siguranta. Va las cu pozele:

"Buna. Sunt Iulia, The Colorful World Of Iulia.
Eu sunt o persoana care adora culorile si care arata lucrul asta, si cel mai simplu e prin nail art. Mi-am facut blog nu doar de dragul de a-l face sau de a arata lumii ce am eu, ci pentru ca in ultima vreme ador sa ma exteriorizez prin scris. Imi plac provocarile enorm, dar nu primesc foarte multe, de aceea m-am bucurat cand am aflat de aceasta. Am foarte multe hobby-uri si toate sunt legate de culori."




Sper ca v-a placut manichiura si asteptam cu drag comentariile voastre.

Daca va face placere va invit si pe voi sa-mi trimiteti o manichiura insotita de cateva cuvinte despre ea si blogul vostru (daca aveti unul) la rainbowsinajar@yahoo.com. 

17 comentarii :

  1. ce draguta este manichiura, floricica alba imi place in mod deosebit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta manichiura :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra Gheorghe Ilias15 aprilie 2013 la 19:51

    foarte delicata manichiura :x perfecta pt primavara

    RăspundețiȘtergere
  4. I really like this pattern ;) is really pretty :)

    http://illusionistofdreams.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce manichiura simpatica! Floricelele sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. So pretty! Love the flower and how you complimented it with arabesques on the other nails - lovely! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea @ Blog Randeea.16 aprilie 2013 la 11:02

    Chiar că e tare frumoasă floricica aia. Acum încerc să îmi amintesc când mi-am făcut ultima dată un model pe unghii. Dar nu mai ţin minte.Semn că a trecut ceva timp.


    Şi să nu uit, forma unghiilor mi se pare aşa frumoasă. Eu tot încerc să îmi fac unghiile să nu se mai rupă aşa uşor :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Off de cand zic ca ma mobilizez si eu la un guest post. Tare dulcica si girlie e manichiura asta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Gabriela Streche16 aprilie 2013 la 21:02

    Foarte dulce si primavaratica manichiura. Imi place muuult!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai te invit cu drag oricand ai timp.

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt atat de dragalase :)

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc! pana nu de mult, foloseam crema de maini doar la nevoie, de prin august o folosesc de vreo 2 ori pe zi. inainte de asta mi se exfoliau unghiile ingrozitor, dar dupa crema, si-au revenit si pot sa spun ca sunt multumita. acum am unghiile din nou scurte pentru ca le-am rupt in carne cand am facut curatenia de primavara/ Pasti. :( cresc ele rapid!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...