joi, 26 septembrie 2013

Flying South

Am in plan de ceva vreme sa va prezint oja asta dar iata ca de abia astazi reusesc. Am avut posibilitatea sa aleg spre testare 2 oje din colectia China Glaze On the horizon de la Beauty.In.The.Bottle iar aceasta e una dintre ele. Pe cealalta v-am prezentat-o in aceasta postare - daca va face cu ochiul va invit sa dati o fuga pe pagina de facebook si sa va inscrieti la concursul sposorizat de Beauty in the bottle, Flock Together face parte din premiu :)
Sa revenim totusi la oja de astazi, pe numele ei Flying South. Sper sa va placa pozele!



V-am mai zis ca nu prea ma dau in vant dupa glitterul asta fire dar lacul acesta mi-a placut mult pentru ca are si un sclipici fin aramiu. Prima oara am incercat-o peste o oja in nuanta piersicii dar n-am fost impresionata. Totul s-a schimbat cand m-am hotarat sa o aplic peste o nuanta mai inchisa - Farmec nr. 354. Cele doua oje se pun in evidenta foarte frumos iar sclipiciul straluceste superb. M-am gandit ca s-ar vedea frumos aplicata in gradient si exact asta am facut. Eu zic ca arata minunat si m-am bucurat ca s-a aplicat usor. Nu e nevoie sa insistati prea mult, particulele sunt foarte dese si se iau suficiente pe pensula pentru o singura aplicare.  Se usuca repede dar recomand totusi sa aplicati si un top coat pentru un aspect mai lucios.




Concluzia? Imi place si chiar o s-o port toamna asta, mi se pare foarte potrivita din punct de vedere cromatic.
Daca va tenteaza o puteti comanda de pe Beauty in the bottle la pretul de 32 de lei.


V-am pupat!

33 de comentarii :

  1. Nici eu nu ma dau in vant dupa sclipiciul tip "fir" dar GOD!!Tu faci toate ojele sa arate superb!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. this combo is stunning! I love how you used those bar glitters on top of the nails *__*

    RăspundețiȘtergere
  3. Uuuui, ce simpatica eee!! <3
    Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mademoiselle Lorraine26 septembrie 2013 la 17:27

    e superb acel bordo!!! combinatia bestiala:d pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata excelent manichiura ta!

    Imi place modul in care le-ai combinat. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu gasesc cuvinte care sa exprime cat de mult imi place. E wowowow !! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Combinatia perfecta! Am oftat de vreo 3 ori dand scroll, tare greu e sa ma abtin de la cumparat toate ojele care-mi plac :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata genial pe unghii! :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu de ce nu sunt atrasa eu de genul acesta de oja, nu pot sa-mi dau seama :)) E interesanta, cred ca trebuie sa testez una ca sa nu mai fiu asa de bagata in ceata haha :D Foarte frumoasa combintia, imi place tare mult baza, totul se potriveste perfect :*

    RăspundețiȘtergere
  10. ce nuanata superba etse oja farmec! Cum le gasesti? eu cand ma uit la ojele farmec nu vad nicio culoare interesanta :D


    superba combinatia :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ce bine arata amandoua :)
    si nuanta aceasta de CG si cea verzuie imi plac la nebunie :) :X

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiu cum se face, dar de fiecare data cand prezinti tu o oja care nu e deloc genul, automat imi place! Sa iti fie rusine! :))
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur ca iti place combinatia! Nici eu nu sunt asa incantata de ojele astea dar asta e la limita, chiar imi place!

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) Nici pe mine nu ma atrag mereu ojele lor dar asta am luat-o ca era inchisa, am o slabiciune pentru nuantele astea! O ador, arata asa dintr-un singur strat :D

    RăspundețiȘtergere
  15. :))) De ce sa-mi fie rusine, ma mandresc cu asta :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce fain! Imi aminteste de un foc de tabara ^^

    http://colorspiritattitude.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...