joi, 21 noiembrie 2013

Set fire to the rain

 Hello!
Incerc incetisor sa recuperez si sa va arat toate ojele neincercate pana acum. Astazi a venit randul unei oje de la Golden Rose din colectia Impression - e vorba despre nuanta #10.  O gasiti aici si iata care este descrierea oficiala:
Impression este un lac de unghii rezistent, cu o textura speciala, in ton cu cel mai recent trend: efectul de pene. Are in compozitie particule mici, colorate, care odata aplicate pe unghii creeaza efectul de pene. Aplicati 2-3 straturi subtiri, pentru o acoperire completa, lasand cateva minute intre aplicari pentru a permite fiecarui strat sa se usuce. Testeaza-ti imaginatia, aplicand ca baza un lac de unghii colorat Golden Rose si apoi Impression Nail Laquer. 

Eu am ales sa o port peste o alta oja Golden Rose, un bleumarin superb din colectia Golden Rose Paris - #231. Iata si manichiura, titlul postarii chiar mi s-a parut ca se potriveste cu efectul obtinut :D


 Golden Rose Paris #231 

Desi am mai prezentat o manichiura cu aceasta oja anul trecut am decis sa-i fac swatch si pe unghiile mele lungi de acum. Va zic sincer ca oja asta e o adevarata comoara la doar cativa lei. Are o consistenta ca de gel, o culoare minunata si un luciu superb. E nevoie de 3 straturi pentru o acoperire buna. In plus pot sa va zic ca o am inceputa de 1 an si ceva si nu si-a schimbat deloc consistenta. Timpul de uscare este mediu si incepe sa se roada la varfuri destul de repede dar eu zic ca merita, eu sigur voi avea nevoie de o noua sticluta.

 Golden Rose Impression #10

 Despre oja Impression pot sa va zic ca se aplica usor, particulele sunt suficient de dese, nu e nevoie sa insistati ca sa le distribuiti uniform. Ce vedeti pe unghiile mele am aplicat intr-un singur strat.  N-am incercat sa o port de una singura si nici nu stiu daca mi-ar placea dar planuiesc s-o mai port si in alte combinatii. Eu n-am mai dat top coat pe deasupra dar daca doriti sa obtineti un aspect lucios recomand sa nu sariti peste acest pas. S-a uscat destul de repede. Stiu ca in general sunteti curioase cat de repede se da jos de pe unghii si o sa fiu sincera: o sa aveti ceva de munca :D Desigur, exista intotdeauna metoda foliei de aluminiu :))



Ei bine, ce spuneti? Va place combinatia mea? Care dintre cele doua oje va face cu ochiul?
Nu uitati, gasiti produsele Golden Rose online pe Cosmania, inregistrati-va si beneficiati de o reducere de 10%.
V-am pupat!

12 comentarii :

  1. Ce frumoasa e ♥ si eu am avut o oja impression pe unghii saptamana asta si am dat-o jos cu metoda foliei, fara batai de cap :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place! Da, metoda foliei e salvarea noastra :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca iti place! Acum ca zici de Craciun cred ca ar fi aratat bine si peste o baza verde :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Orice oja arata superb pe unghiile tale!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Albastrul asta este superb si l-as vedea si cu un verde inchis <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba oja Golden Rose din colectia Impression <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Gigea, gigea manichiura ta!
    Imi place foarte mult. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Elegant as always :)
    Gorgeous colour combo, Josephine!! **

    RăspundețiȘtergere
  9. Acea nuanţă de bleumarin e pur şi simplu fermecătoare! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nunata de bleumarin este superba , imi place tare mult.
    Am si eu o oja din gama Impression , cu alb si negru :) :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...