sâmbătă, 9 noiembrie 2013

T.P.A. Group Challenge: 11. Inspired by lollipops

Hello, hello!
Dupa o pauza cam lunga m-am hotarat sa revin la dragile mele colaborari iar astazi incep cu una dulce: unghiute inspirate de acadele. Sper sa va placa :D



Prea multe nu sunt de zis despre aceasta manichiura. Am aplicat doua straturi din oja alba Farmasi si dupa ce s-a uscat am inceput sa pictez cu acrilice modelul. Pe inelar am aplicat niste perlute colorate, o capsunica si un cupcake fimo iar pe unghia mica am aplicat o oja roz Golden Rose Holiday peste care am desenat acadelele in forma de inimioara.  Modelul meu preferat e de departe cel de pe aratator si planuiesc sa-l fac la un moment dat pe toate unghiile :))) Sper doar sa gasesc rabdarea necesara! E inspirat de un tutorial pe care l-am vazut pe Pinterest dar nu-mi amintesc deloc cui apartinea :(



Iata si celelalte fete care au participat la aceasta colaborare:

9. Rita - http://addictedofbutterflies.wordpress.com/

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...