duminică, 1 decembrie 2013

Review Emulsie demachianta revitalizanta Aslavital

Nu-mi sta in fire sa scriu 2 postari in aceeasi zi dar iata ca astazi fac o exceptie. Fiindca n-am pregatit nicio manichiura speciala pentru ziua Romaniei m-am gandit totusi sa fac un review unui produs romanesc pe care il folosesc cu placere. E vorba despre emulsia demachianta revitalizanta Aslavital Mineralactiv cu argila si goji. Am ales-o in primul rand pentru ca este dedicata tenului sensibil dar trebuie sa recunosc ca m-a atras si sistemul de dozare. Iubesc toate produsele cu pompita, sunt usor de folosit si igienice. Daca sunteti curioase sa aflati mai multe detalii va invit sa cititi in continuare.



O folosesc cam de 3 saptamani, timp suficient sa-mi fac o parere clara. Dupa cum spuneam si in introducere, pentru aplicare are o pompita, ba chiar una care functioneaza foarte bine si permite o dozare precisa. Produsul are o consistenta lejera, nu este gras, l-am aplicat pe mana ca sa vedeti si voi. Are un miros destul de placut, subtil, nu pot sa zic ca ma deranjeaza. Curata bine si e bland cu pielea, n-am simtit pana acum niciun disconfort sau senzatie de usturime. Pielea ramane curata si fina, imi place ca nu lasa in urma o pelicula grasa. Stiu ca orice produs demachiant trebuie clatit de pe fata dar mi se mai intampla uneori sa sar peste pasul asta :D N-am incercat sa-l folosesc si in zona ochilor pentru ca prefer demachiantele bifazice, folosesc de obicei rimel si tus si le indepartez mult mai repede asa. Oricum, pentru fata si gat e perfect, chiar pot sa spun ca am o senzatie de revigorare si relaxare de fiecare data cand il folosesc.
 
 

Pentru cele interesate, iata si lista cu ingrediente:
 

Iata si cateva informatii generale preluate din descrierea oficiala Farmec:

Actiune: tonifiere, demachiere
Varsta: 20+
Tip ten: sensibil, toate tipurile de ten
Cantitate: 150 ml
Pret: 19,54 lei
 

Voi ati incercat ceva din aceasta gama? Ce parere aveti? Folositi produsele Farmec?

13 comentarii :

  1. Eu tocmai ce termin primul flacon si il voi cumpara pe al doilea zilele acestea. M-am indragostit de acest demachiant, este perfect pentru un ten sensibil si foarte uscat, precum al meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. B-Andreia Daniela1 decembrie 2013 la 20:07

    am auzit numai lucruri bune despre produsele de la aslavita .. trebuie incerrcat si acest demachiant :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma tenteaza si pe mine.
    Tot ce tine de Aslavital ma tenteaza. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe acesta nu l-am incercat dar recunosc ca ma tenteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am doua produse din aceasta gama de la Aslavital si mi-au placut si imi plac mult, am demachiantul pentru ochi si buze si mai am o crema contur lift pentru ochi si buze :D este tentant si acesta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar sunt in cautarea unui nou demachiant si am sa-i dau o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm suna bine insa momentan am destule demachiante

    RăspundețiȘtergere
  8. Guţu Bianca Lucia2 decembrie 2013 la 09:51

    arata foarte interesant, am trecuto pe lista....

    RăspundețiȘtergere
  9. Tocmai ce mi s-a terminat demachiantul, cred ca o sa il incerc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  10. In trecut am folosit produsele de la Aslavital, in prezent chiar folosesc crema de zi si de noapte de la Farmec. Au preturi bune si isi fac treaba :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Argila de la Aslavital am incercat-o si o folosesc si in prezent :)
    Da! Mare fana a produselor Farmec, la multe dintre ele raportul calitate-pret e foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  12. Trebuie s-o încerc şi eu! Îţi mulţumim pentru review :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Inca un produs bun romanesc :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...